1/2007
STATĚ
Václav Štětka: Od imperialismu ke glokalizaci: paradigmatické proměny a současné trendy ve výzkumu mezinárodní komunikace PDF
Irena Reifová: Synové a dcery Jakuba skláře: dominantní a rezistentní významy televizní populární fikce ve druhé polovině 80. let PDF
PŘEKLAD
Stuart Hall: Znovunalezení „ideologie“: návrat potlačeného zpět do mediálních studií PDF
(Zdeněk Havlíček, Jakub Macek, Václav Štětka)
KNIŽNÍ RECENZE PDF
Jan Miesler: Political economy versus cultural studies: trends in US media studies
(John Fiske: Media Matters: Race and Gender in U.S. Politics. Minneapolis: University of Minnesota Press, 1996.
Robert McChesney: Rich Media, Poor Democracy: Communication Politics in Dubious Times. Urbana / Chicago: University of Illinois Press, 1999.)
Irena Reifová: A badly rewritten DeFleur
(Vladislava Závrská: Teoretická východiska teorií účinků masové komunikace. Olomouc: Univerzita Palackého, 2005, 45 s.)
Peter Valček: The evidence of word culture
(Michal Jareš, Pavel Janáček a Petr Šámal (eds.): Povídka, román a periodický tisk v 19. a 20. století. (Zborník príspevkov zo sympózia.) Praha: Ústav pro českou literaturu AV ČR, 2005, 276 s.)
Kateřina Škařupová: No sense of a place
(Joshua Meyrowitz: Všude a nikde: vliv elektronických médií na sociální chování. Praha: Karolinum, 2006. 341 s.)
Juraj Rusnák: A little bit different book on advertising
(Markéta Pravdová: McDonald’s – tak trochu jiná kultura? Případová studie o značce McDonald’s a její reklamě. Praha: Univerzita Karlova, 2006. 248 s.)
Jan Punčochář: Sociology of news
(Tomáš Trampota: Zpravodajství. Praha: Portál, 2006. 192 s.)
Markéta Škodová: Methods and tools of persuasion in mass media
(Kol. autorů: Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích. Sborník textů z mezinárod ní vědecké konference. Ostrava: Filozofická fakulta Ostravské univerzity, 2005. 237 s.)
Michaela Fišerová: Film as a reflection of reality we are living in
(Jean–luc Godard: Texty a rozhovory. Jihlava: JSAF, 2005. 330 s.)
Barbora Osvaldová: A dark vision of media future
(Karel Hvížďala: Jak myslet média. Ese-je a rozhovory.Praha: Dokořán, 2005. 296 s.)
Miroslav Mašek: What do we know about „the furious reporter“?
(Jan Halada (ed.). Egon Erwin Kisch známý a neznámý. Praha: Karolinum, 2005. 96 s.)
ZPRÁVY PDF