Mediální studia | Media studies

2/2007

  02 Feb 2007

STATĚ

Peter Valček: Sedmý horizont komunikace: peirceův faneron a sekundární označovací systémy médií PDF

Jakub Macek, Kateřina Škařupová, Vít Kouřil:Tekutá prosperita: český stát a LG.Philips displays PDF

 

PŘEKLAD

Rob Cover: Inter/aktivní publikum: interaktivní média, narativní kontrola a revize dějin publika PDF
(Jakub Macek)

 

KNIŽNÍ RECENZE PDF

Irena Reifová: A great introduction to Cultural studies
(Angela McRobbie: Aktuální témata kulturálních studií. Praha: Portál, 2007. 235 s.)

Jakub Končelík: Media in post-war Czechoslovakia - unfinished story
(Vladimír Bystrov: Svobodná nesvoboda. Praha: VOŠP, 2006. 131 S.)

Elena Knopová: The promise and danger of fiction
(Francois Jost: Realita/Fikce – říše klamu. Praga: Akademie múzických umění v Praze.)

Marek Šebeš: More than a good introduction to Film
(James Monaco: Jak číst film. Svět filmů, médií a multimédií. Praha:  Albatros, 2004. 735 s.)

Jan Punčochář: On the audience research
(Veronika Hankusová:  Vývoj výzkumu rozhlasových posluchačů v Československu a v České republice. Praha: Karolinum, 2006. 152 s.)

Miroslav Mašek: Where and from where are Czech media heading?
(Kol. autorů: 10 let v českých médiích. Praha: Portál, 2005. 142 s.)

Kateřina Gillárová: Hidden message of Viktor Farkas
(Viktor Farkas: Lži za války a v míru. Tajná moc tvůrců veřejného mínění. Praha: Mladá fronta, 2006. 272 s.)

Barbora Osvaldová: There is always yet another textbook...
(Rádce pro začínající spisovatele, novináře a překladatele. 2006/2007. Praha: Nakladatelství Mezera s. r. o., 2006.)

 

ZPRÁVY PDF

GO top
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace